بیمار ESRD با فشار خون بالا: چگونه به اجتناب از پیوند کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار ESRD با فشار خون بالا: چگونه به اجتناب از پیوند کلیه

پیوند کلیه یکی از موثرترین درمان برای پایان مرحله بیماری کلیوی است، با این حال، آن را نیز در برخی از مزیت، چه چیزی بیشتر، برخی از بیماران مناسب برای آن نیست، مانند بیماری که از فشار خون بالا رنج می برند. سپس، به عنوان یک بیمار ESRD با فشار خون بالا چگونه می تواند پیوند کلیه اجتناب از شما.
در واقع، تا زمانی که بیمار می تواند عملکرد کلیه خود را بهبود و حفاظت از کلیه های خود را از آسیب بیشتر، آنها یک شانس برای جلوگیری از پیوند کلیه است.
در بیمارستان ما، بسیاری از درمان های مبتنی بر سنتی چینی گیاهان دارویی داروها وجود دارد، آنها را اثر خوب در درمان بیماری کلیه، یکی از یکی از معروف ترین میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است. با کمک این درمان، بیمار ESRD می توانید فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون در نظر گرفتن پیوند کلیه است.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
این یک درمان جدید است، آن را کاملا ترکیب مزایای استفاده از داروهای چینی و داروهای غربی هم به منظور افزایش اثر بخشی دارو بدیهی است. این یک درمان خارجی، که در آن قطعه داروهای کوچک را می توان به ضایعات کلیوی در سرعت سریع جذب می شود. با کمک این درمان، عملکرد کلیه را می توان تا حد زیادی بهبود یافته است، به طوری که بیمار می تواند یک شانس برای جلوگیری از پیوند کلیه است.
اگر شما علاقه مند در درمان ما برای ESRD و یا می خواهید برای جلوگیری از پیوند کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
مهم نیست که راه شما را انتخاب کنید، ارسال راه تماس خود را به وضوح، به طوری که ما می توانیم در تماس با شما در زمان دریافت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: